Logitech Pure-Fi Anywhere zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Pure-Fi Anywhere zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

01Marius 13-02-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere

Ik heb gisteren de
Logitech Pure-Fi Anywhere
gekocht en ik ben overdonderd door het geluid.Had niet verwacht dat er zo'n goed geluid uitkwam.

Heb wat rond gekeken en via Kieskeurig ben ik bij deze uitgekomen.

Heb de Zuiverheid van de boxjes even over de testbaan gejaagd?Heb een Live Gitaar contert opgezet en de zuiverheid is goed hoorbaar, het is net of je live aanwezig bent.

Verder zit er ook nog een extra bass op, heb ik ook geprobeert door een Goede tranceplaat op te zetten ook de bass is aanwezig zonder er veel last van te hebben!

Kortom deze boxjes houden zich heel goed staande en helemaal voor de relatief lage prijs, goede Prijs/kwaliteit verhouding.Met een bij geleverd afstandbediening is het helemaal af!?

Jammer alleen dat ik niet weet hoeveel watt de boxjes zijn want dat staat niet op de doos.

Ad Nederland 19-04-2008

Gebruik het apparaat als achtergrondmuziek bij trainingen. Het is compact, licht, ziet er goed uit, solide en heeft een prima sound. Ben er zeer tevreden over.

Ad

syl.the.boy 27-03-2008

Ik heb de Logitech Pure-Fi Anywhere ergens in december aangeschaft en ik ben er erg tevreden over.

Deze heb ik speciaal voor mijn iPod touch gekocht en het past er precies bij.

Ik heb namelijk de zwarte uitvoering en de iPod touch is ook diezelfde kleur.

De geluidskwaliteit van de speakers is echt prima. Zeker als je kijkt naar de grootte van het apparaat.

Ook is het handig dat er een afstandsbediening bij geleverd is, dus ik kan hem zo vanuit m'n luie stoel bedienen.

Echter heb ik wel een klein probleempje: als ik in het menu een nummer wil selecteren gaat dit per 2 nummers, dus je krijgt nooit de andere nummers geselecteerd.

Het zou natuurlijk wel kunnen, maar dan zou je weer naar het apparaat toe moeten lopen om een ander nummer te selecteren.

De mogelijkheden zijn ook niet echt groot. Zo kun je hem niet op je geluidsinstallatie aansluiten en beschikt het apparaat niet tot de mogelijkheid hem aan je televisie te koppelen.

Ik heb het geprobeerd maar het geluid was echt beroerd en dat lag niet aan mijn geluidsinstallatie

Verder heeft het apparaat een erg mooi design wat mooi past bij mijn iPod touch.